Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 1.11.

1.11.



MA opakovali jsme příklady na sčítání a odčítání do 3, trénovali jsme sčítání a odčítání na základě sluchu (poslech příkladu a následné řešení). 

(Pokud mělo dítě s příkladem problém, nabídli jsme nápovědu: 1+1 Co rád/a jíš? Mandarinku. 

Představ si: 

Máš 1 mandarinku a máma ti v poledne přidá ještě 1 mandarinku. Kolik mandarinek máš celkem?  

Na základě konkrétní představy všechny děti příklad vypočítaly. Je potřeba, aby v úloze použili věc, předmět, s kterým mají vlastní zkušenost. 

 

MA str. 21/3 - přečetli jsme slovní úlohu, znázornili a napsali příklad, učili jsme se příklad zdůvodnit a rozumět  příkladu (na začátku, uprostřed...). 

ČJ str. 28/3 - zopakovali jsme slova a doplnili slova vpravo. Pojmenovali jsme obrázek, řekli jsme jednotlivá písmena ve slově, slabiky a zapsali slabiku do mřížky. 

ČJ str. 29/1 - vybarvili obrázek a slabiku k obrázku stejnou barvou

ČJ str. 29/2  - je to nový typ úlohy pro děti. Podle slabiky jsme se pokusili vymyslet slova, která by odpovídala grafickému zápisu. 

2 puntíky - slovo začíná na MA a  slovo má 2 krátké slabiky (nápověda: Podívej se na úlohu - obrázky na str. 28 cvičení 2. 

ČJ str. 29/3 - vyprávěli jsme podle obrázku příběh o malém medvíděti. napsaná slova jsme přečetli. 

Dú: ČJ str. 29/3 - čti a vyprávěj podle obrázků. 

 

ČJ - psali jsme horní zátrh, trénovali na PL a v písance, opakovali jsme básničku