Naše škola má vybudované školní poradenské pracoviště (ŠPP), ve kterém působí ředitelka školy, výchovná poradkyně a školní metodička prevence.
Činnost školního poradenského pracoviště se uskutečňuje také ve spolupráci s třídními učiteli, učiteli výchov i dalšími pedagogickými pracovníky školy – učitelé, vychovatelky, asistenti pedagoga a v neposlední řadě také s rodiči. Snažíme se, aby komunikace mezi všemi zúčastněnými byla plynulá a problém jednotlivého žáka byl řešen komplexně.
Uvedení pedagogičtí pracovníci se podílejí na zajišťování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, poskytují součinnost školským poradenským zařízením a spolupracují s orgány veřejné moci za účelem ochrany práv žáků.
Cílovou skupinou našeho školního poradenského pracoviště jsou především žáci. Základní školní vzdělání je nezbytným předpokladem pro další osobnostní růst a vývoj dítěte. Doba povinné školní docházky (1 .- 9. třída) představuje dlouhý vývoj v jeho osobnosti, je obdobím, kde na počátku přichází dítě mladšího školního věku a v závěru odchází dítě v pubertě a začínajícího dospívání. Je obdobím, které nabízí spoustu témat k řešení, ať už se jedná o oblast výukovou, výchovnou či rodinnou.