MA 31/5 - opakovali jsme číselnou osu, určovali a počítali kolik dílků musí vrabec přeskočit, aby se schoval pod čepici, tvořili a zapisovali jsme všechny možnosti 0+0=0,0+1=1,0+2=2,0+3=3,0+4=4,0+5=5
MA str. 32/1 - vysvětlili jsme si odčítání, znaménko mínus (dáváme pryč), řekli jsme lovní úlohu, znázornili, vytvořili příklad, přečetli a vypočítali
ČJ str. 41/1 - četli jsme společně slabiky na plotě (2. řádek) str. 41/3 - opakovali jsme obrázkové čtení, četli jsme krátké věty
I když děti čtou věty pamětně, nevadí, protože si ukazují prstíkem slabiky a slova a ukládají si do paměti příslušný tvar.
ČJ str. 42 - učili jsme se básničku, sluchem určovali "p" a následně v básničce zakroužkovali všechna "P,p"
ČJ 41/1 - obtahovali jsme ve vzduchu "P" (na tabuli, na papíře - písmenko na řádek postavíme)
ČJ 41/2 - prohlédli jsme si každý obrázek, snažili jsme se ho popsat a pojmenovat, do mřížky jsme vyznačili hlásku "p"
ČJ psaní - opakovali jsme psaní lístku, psali jsme obrázky jedním tahem a dokreslovali jsme některé řádky
ČJ 43/1 - popisovali jsme, co dělá Tom. Zdůrazňovali jsme činnosti, které začínají na hlásku "p" nebo hlásku "p" slyšíme na konci nebo uprostřed.
Slova jsme využili ve větách a vymýšleli další činnosti
MA - učili jsme se poznat čtvercovou síť a podle šipek najít cestičku, uč. str. 32/2 - zkoušeli jsme se pohybovat pomocí daného počtu šipek
ČaJS str. 18/1 - opakovali jsme ovoce a zeleninu, učili jsme se zeleninu, kterou sklízíme na podzim
ČaJS str. 18/2 - zakroužkovali jsme nářadí, které používáme na zahradě
ČaJS str. 21 - opakovali jsme podzim (počasí, oblečení, ovoce a zeleninu, přírodu a podle obtížnosti práce jsme vybarvili kytičku
Pracovní sešit zůstal ve škole.
Přeji Vám pěkný víkend, mnoho společných chvil strávených s dětmi a v pondělí se na Vás těším. Nebojte se, čerti budou hodní.