Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27
Pozvánka na přednášku
28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
24
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
25
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
26
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
27
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
28
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
29
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
30
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
31
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
1
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
2
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
3
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
4 5

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 15.12.2022

15.12.2022



MA  str. 36/1 - podle vzoru děti pokračovaly ve znázornění pomocí puntíků, vytvoření a zapsání příkladů. Úlohu jsme se snažili slovně vyjádřit. 

"Na začátku byly v tělocvičně 4 pálky a odpoledne přibyly ještě 2 míčky. Kolik bylo v tělocvičně pomůcek celkem? " 

MA str. 36/2 - vypočítali jsme příklady a snažili jsme se podle příkladů vytvořit slovní úlohu. 

 

ČJ - trénovali jsme čtení slabik podle tabule, str. 48/2 

Slova typu Ula, Ela... čteme jednotlivě po písmenech U-l-a. Děti přečtou 2x nebo 3x a jednotlivá písmena se jim spojí a řeknou jméno. 

Pokud se jednotlivá písmena nespojí čteme dalším způsobem. 

Dítě přečte první písmeno samostatně a zbývající 2 písmena spojí a přečte slabiku. Většinou pak správně přečte i jméno. 

Dú: ČJ HA (Hravá abeceda) str. 48/3 - vybere slovo, které se hodí do věty. Obrázek je nápověda. Věty přečte se správným slovem. 

Čtení slov a vět je pro děti hodně náročné. Prosím rodiče o společné čtení. Děti se učí poslechnout, soustředit se, uvažovat, vybírat z nabídky, vnímat jednotlivá písmena ve správném pořadí, vnímat slabiky, slovo, propojit obrázek se slovem...Vyjmenované činnosti řeší dítě při práci s tímto cvičením, proto potřebujeme podporu rodiče a společné čtení s rodičem. Taky je důležité, aby dítě vnímalo text a  krásnou výslovnost hned správně bez chyby a správně se ho mohlo naučit. Děkuji za podporu rodičů a společné čtení s dětmi. 

 

ČJ psaní - str. 7 - psali jsme malé psací "e". Vnímali a uvědomovali jsme si pomocné linky a vysvětlili jsme si jejich význam.