Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 15.12.2022

15.12.2022



MA  str. 36/1 - podle vzoru děti pokračovaly ve znázornění pomocí puntíků, vytvoření a zapsání příkladů. Úlohu jsme se snažili slovně vyjádřit. 

"Na začátku byly v tělocvičně 4 pálky a odpoledne přibyly ještě 2 míčky. Kolik bylo v tělocvičně pomůcek celkem? " 

MA str. 36/2 - vypočítali jsme příklady a snažili jsme se podle příkladů vytvořit slovní úlohu. 

 

ČJ - trénovali jsme čtení slabik podle tabule, str. 48/2 

Slova typu Ula, Ela... čteme jednotlivě po písmenech U-l-a. Děti přečtou 2x nebo 3x a jednotlivá písmena se jim spojí a řeknou jméno. 

Pokud se jednotlivá písmena nespojí čteme dalším způsobem. 

Dítě přečte první písmeno samostatně a zbývající 2 písmena spojí a přečte slabiku. Většinou pak správně přečte i jméno. 

Dú: ČJ HA (Hravá abeceda) str. 48/3 - vybere slovo, které se hodí do věty. Obrázek je nápověda. Věty přečte se správným slovem. 

Čtení slov a vět je pro děti hodně náročné. Prosím rodiče o společné čtení. Děti se učí poslechnout, soustředit se, uvažovat, vybírat z nabídky, vnímat jednotlivá písmena ve správném pořadí, vnímat slabiky, slovo, propojit obrázek se slovem...Vyjmenované činnosti řeší dítě při práci s tímto cvičením, proto potřebujeme podporu rodiče a společné čtení s rodičem. Taky je důležité, aby dítě vnímalo text a  krásnou výslovnost hned správně bez chyby a správně se ho mohlo naučit. Děkuji za podporu rodičů a společné čtení s dětmi. 

 

ČJ psaní - str. 7 - psali jsme malé psací "e". Vnímali a uvědomovali jsme si pomocné linky a vysvětlili jsme si jejich význam.