Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 15.12.2022

15.12.2022



MA  str. 36/1 - podle vzoru děti pokračovaly ve znázornění pomocí puntíků, vytvoření a zapsání příkladů. Úlohu jsme se snažili slovně vyjádřit. 

"Na začátku byly v tělocvičně 4 pálky a odpoledne přibyly ještě 2 míčky. Kolik bylo v tělocvičně pomůcek celkem? " 

MA str. 36/2 - vypočítali jsme příklady a snažili jsme se podle příkladů vytvořit slovní úlohu. 

 

ČJ - trénovali jsme čtení slabik podle tabule, str. 48/2 

Slova typu Ula, Ela... čteme jednotlivě po písmenech U-l-a. Děti přečtou 2x nebo 3x a jednotlivá písmena se jim spojí a řeknou jméno. 

Pokud se jednotlivá písmena nespojí čteme dalším způsobem. 

Dítě přečte první písmeno samostatně a zbývající 2 písmena spojí a přečte slabiku. Většinou pak správně přečte i jméno. 

Dú: ČJ HA (Hravá abeceda) str. 48/3 - vybere slovo, které se hodí do věty. Obrázek je nápověda. Věty přečte se správným slovem. 

Čtení slov a vět je pro děti hodně náročné. Prosím rodiče o společné čtení. Děti se učí poslechnout, soustředit se, uvažovat, vybírat z nabídky, vnímat jednotlivá písmena ve správném pořadí, vnímat slabiky, slovo, propojit obrázek se slovem...Vyjmenované činnosti řeší dítě při práci s tímto cvičením, proto potřebujeme podporu rodiče a společné čtení s rodičem. Taky je důležité, aby dítě vnímalo text a  krásnou výslovnost hned správně bez chyby a správně se ho mohlo naučit. Děkuji za podporu rodičů a společné čtení s dětmi. 

 

ČJ psaní - str. 7 - psali jsme malé psací "e". Vnímali a uvědomovali jsme si pomocné linky a vysvětlili jsme si jejich význam.