Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 18.10.2022

18.10.2022



MA str. 18/3 - učili jsme se příklad znázornit, uvědomili jsme si začátek, prostředek a konec příkladu 

Příběh: 1+1=2

Na začátku je 1 kamarád (postavíme 1 dítě), 

Příklad pokračuje znaménkem plus, přidáme 1 kamaráda (postavíme 1 dítě). 

Příklad pokračuje znaménkem rovná se. 

Na konci se kamarádi chtějí spolu bavit. 

Dítě ze začátku se přesune na konec (místo dítěte tam zůstane na zemi 1 papír). 

Dítě z prostředku příkladu se přesune na konec (místo dítěte zůstane uprostřed příkladu 1 papír). 

Na konci vidíme celkem všechny děti a podle počtu papírů a znamének přečteme příklad. 

 

MA str. 18/4 - vybarvovali jsme 1 vybraný obrázek

Dú: MA str. 18/4 - dokončíme druhý obrázek. 

 

ČJ str. 25/4 - přečetli jsme obrázky, poznali jsme stejné písmeno na začátku slova a pak stejnou slabiku 

Napsali jsme slabiky k obrázku. 

ČJ str. 26 - seznámili jsme se s písmenkem L,l a vyhledali ho v básničce. 

L,l jsme poznávali sluchem  a zrakem. Podle sluchu - poslouchali básničku a na každé l tleskli. 

26/2 - pojmenovali jsme obrázky, učili jsme se obrázky číst. Zítra dokončíme. 

 

ČJ psaní - opakovali jsme básničky, str. 21 - učili jsme se básničku a psali horní oblouk (tabule, písanka).