Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 21.10.2022

21.10.2022



ČJ str. 27/2 - vyprávěli jsme pohádku O koblížkovi a O Budulínkovi

ČJ str. 274/3 - trénovali jsme čtení (l -a- l - m ...), rozlišovali jsme velká a malá písmena (četli jsme malé l, malé a....)

rozlišovali jsme tiskací a psací písmena (malé tiskací l, malé tiskací a....) Těmito třemi způsoby jsme četli řádek nahlas. 

Trénovali jsme rozlišování velkých a malých písmen, tiskacích a psacích písmen také na kartičkách. 

 

MA připomněli jsme si znaménko mínus, jeho napsání i znázornění a uvedli jsme si v jakém významu znaménko mínus používáme. 

MA str. 20/1 - přečetli jsme obrázkový příklad (V lese vyrostly 2 houby. 1 houbu vzal myslivec. Kolik hub zbylo v lese?) a podle znázornění jsme dopsali výsledek, Celý příklad jsme přečetli. Vysvětlili jsme si: 

Na začátku je 2, protože jsou v lese 2 houby. 

Myslivec houbu vzal, je pryč. Potřebujeme znaménko - . kolik hub vzal? Vzal 1 houbu, proto bude  - 1.

Chceme příklad vypočítat, potřebujeme znaménko rovná se a na konec napíšeme výsledek. Kolik hub zbylo v lese? v lese zbyla 1 houba. 

Je to důležité pro uvědomění, co je na začátku, uprostřed a na konci příkladu. 

 

MA str. 20/2 - přečetli jsme obrázkový příklad, přečetli jsme napsaný příklad a podle obrázkového znázornění jsme dopsali výsledek. 

MA str. 20/3 - přečetli jsme příklady, vymysleli a nakreslili slovní úlohu a dopsali výsledek podle obrázkového příkladu.

MA str. 20/4 - pokud měly děti hotovou práci, vybarvovaly obrázek. 

Dú: MA str. 20/4 - některé děti si vybarví obrázek doma. Děkuji

 

ČaJS str. 12,13 - opakovali jsme zvířat v lese, poslouchali jsme jejich zvuky, kontrola dú str. 13/4

PS str. 14 - učili jsme se poznávat listnaté stromy na procházce v lese. 

Povídali jsme si o lese - text v úvodní části stránky. 

Listnaté stromy mají listy. Na dubu rostou žaludy. Na buku rostou bukvice. Listnatý strom jírovec poznáme podle kaštanů. 

Náš národní strom se jmenuje lípa. 

Dú: ČaJS  - vyprávějte pár vět o lese a o stromech.