Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 23.1.2023

23.1.2023



ČJ str. 15/1 - opakovali jsme čtení slov, poslední 2 sloupečky jsme četli a vysvětlovali význam. Děkuji rodičům za jejich práci při tomto úkolu, děti mi vysvětlovaly význam slov slovy rodičů. 

Sl. str. 15/2 dokreslili jsme plachtu, str. 15/3 - četli jsme slabiky, slabiky jsme spojovali do slov a uvědomili jsme si řetězec slov

Sl. str. 15/4 - přepsali jsme psací písmeno z ledové kry na psací písmeno (tučňákovi na bříško).

Dú: ČJ Sl. str. 15/3 číst slova a uvědomovat si význam

 

MA str.52/1 podle obrázků jsme zapsali příklad na sčítání a vypočítali

MA str. 52/2 - podle výsledku barvou vypočítaného příkladu vybarvi stejné políčko se správným výsledkem

MA str. 52/3,4  - vypočítali jsme příklady a doplnili chybějící číslo, uvědomili jsme si, že je napsaný od konce. 

Příklad si vždy potřebujeme představit podle konkrétní situace. např.: "Mám 8 pomerančů. Maminka mi dala 1 pomeranč. Kolik pomerančů mi dal tatínek? 1 pomeranč mám. Kolik ještě potřebuji přidat do 8? Dopočítávám. 

MA str. 52/5 - dopsali jsme vločky. Vločky na sebe navazují a vytvoří řetězec. 

2. řetězec: Nevím, kolik mám vloček ráno, ale když v poledne přidám 1 vločku, tak večer budu mít celkem 3. 

Kolik vloček mám na začátku - ráno? Ze 3 vloček dám bokem 1 vločku, která spadla v poledne. Kolik zůstane vloček do 3 - dopočítávám. 

Poslední řetězec je dobrovolný. 

Děti vypracovaly str. 52 a odevzdaly sešit. Pokud nemáte vypracovanou stránku, dokončete str. 52

Dú: MA str. 52 dokončit 

 

AJ - upakovali jsme unit 4 "music" - play the trumpet, play the piano, play the drum, play the guitar (video, písnička, didaktická hra)

AJ - seznámili jsme se s unit 4 - 2.díl - dance, sing, clup, play (znají z hudebních nástrojů)

Dú: unit 4 - 2. díl, poslouchejte písničku, naposlouchejte novou slovní zásobu 

 

ČJ psaní - děti dopisují malé psací "u" a učíme se psát malé psací a. Je to úplně nový tvar. Začínáme nahoře, protáhlým obloukem se dostaneme na řádek a na řádku zaoblíme. Nahoru vyjedeme rovnou čarou ke špičce. Přidáme "spadla pipka do jamky" a tím dopíšeme malé psací "a". 

Dú: ČJ psaní - máme označené 2 řádky. Pokud bych na někoho zapomněla a neoznačila řádky na dú, prosím pokračujte a napište 2- 3 řádky. Děkuji