Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Den otevřených dveří - pozvánka
4 5 6
7
Nabídka pracovního místa - zástup
8
Nabídka pracovního místa - zástup
9
Nabídka pracovního místa - zástup
10
Nabídka pracovního místa - zástup
11
Nabídka pracovního místa - zástup
12
Nabídka pracovního místa - zástup
13
Nabídka pracovního místa - zástup
14
Nabídka pracovního místa - zástup
15
Nabídka pracovního místa - zástup
16
Nabídka pracovního místa - zástup
17
Nabídka pracovního místa - zástup
Uzavření mš v době velikonočních prázdnin
18
Nabídka pracovního místa - zástup
19
Nabídka pracovního místa - zástup
20
Nabídka pracovního místa - zástup
21
Nabídka pracovního místa - zástup
22
Nabídka pracovního místa - zástup
23
Nabídka pracovního místa - zástup
24
Nabídka pracovního místa - zástup
25
Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2025/2026
Nabídka pracovního místa - zástup
26
Nabídka pracovního místa - zástup
27
Nabídka pracovního místa - zástup
28
Nabídka pracovního místa - zástup
29
Nabídka pracovního místa - zástup
30
Nabídka pracovního místa - zástup
1
Nabídka pracovního místa - zástup
2
Nabídka pracovního místa - zástup
3
Nabídka pracovního místa - zástup
4
Nabídka pracovního místa - zástup

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 25.10.2022

25.10.2022



MA str. 21/1 - opakovali jsme příklady v řetězci (navazování příkladů). 

Podobný řetězec jsme vytvořili ve třídě. 

Vašku, máš 3 jahody. 1 jahodu jsi snědl. Kolik jahod ti zbylo? Zbyly mi 2 jahody. (Vašík se otočil na dalšího žáka a pokračoval. )

Kryštofe, dávám ti 2 jahody. Další žák pokračoval. 

Mám 2 jahody.  1 jahodu jsem snědl. Kolik jahod mi zbylo? .......(Výborné je, když to dítě říká za sebe. Pokud to nejde říkáme to s dítětem. 

Vyjádření celého příkladu, celé slovní úlohy je pro dítě dost náročné). 

Říká dospělý: Máš 2 jahody. 1 jahodu sníš. Kolik ti zbylo jahod? 

 

MA str. 21/2 - přečetli jsme příklady, dopsali výsledek. Výsledek jsme přiřadili k dítěti na obrázku, podle čísla na triku. 

Proč má Eda v košíčku 1 malinu? 

"Malina má příklad 2 - 1 = 1, 1 má na triku Eda se žlutým trikem, proto Edovi do košíčku nakreslíme 1 malinu."

Můžete to vysvětlit i vlastními slovy, důležité je vidět souvislosti (výsledek příkladu, číslo na triku). 

 

ČJ str. 28/1 - četli jsme jednotlivá písmena a spojovali písmena do slabiky. 

Je důležité dbát na správnou výslovnost (otevřená pusa, jazyk ve správné poloze). 

28/2 - četli jsme řádek tiskacích písmen, slabik a řádek psacích písmen. 

28/3 - zjistili jsme počet slabik, zapsali 1. slabiku a určili její pozici ve slově (na začátku, na konci...).

 

ČJ - vyprávěli jsme podle sešitu s obrázkem a kreslili obrázek o prázdninách. 

Děkuji rodičům za podporu. Sešity s obrázkem děti krásně využívají a zaznamenávají si do nich vlastní zážitky a zkušenosti. 

Přeji pěkné podzimní prázdniny a hodně společných chvil strávených s dětmi.