MA - opakovali jsme odčítání s přechodem přes desítku 11-2, 11-3,...12-3, 12-4...
PS str. 20/1 - přečetli jsem slovní úlohu, vyznačili údaje důležité pro vyřešení (13 zakroužkovali, slovo kvetlo podtrhli, 4 zakroužkovali a slovo utrhli podtrhli jinou barvou, červeně jsme našli a označili důležité slovo v otázce zůstalo).
Vyznačili jsme desítku na kopretinách (desítku vyznačíme od začátku řádků, ve směru čtení a psaní).
Proškrtli jsme 4 kopretiny, 3 (jednou barvou) do deseti a 1 (červenou barvou) v desítce. Škrtáme od konce řádku, zápisu.
Znázornili jsme slovní úlohu puntíky (po pěti necháme mezeru, po deseti necháme mezeru),
stejným způsobem ( do deseti a v desítce, využít dvě barvy) jsme škrtli puntíky jako u obrázků kopretin.
Vytvořili jsme příklad pomocí rozkladu a zapsali. 13-3-1=9
Vytvořili jsme příklad bez rozkladu. 13-4=9
Napsali jsme odpověď psacím písmem. Zůstalo 9 kopretin. Odpověď byla napsaná na tabuli.
MA PS str. 20/2 - zvládli jsme 2 řádky, příklady 13-4=9 a 13-5=8.
ČJ čít. str. 28 - četli jsme text Žížala Žanetka, přečetli jsme odpovědi na otázky, kontrolovali jsme úkoly 2,3 (kontrola dú)
SD str. 8/5 kontrola dú, str. 9/1,4,5,6 - kreslili jsme obrázek, psali jsme písmena, slova, přepsali jsme slova.
Individuálně jsme trénovali malé psací f.
SD str. 9/2,3 - společně jsme četli slabiky, řádky a sloupečky.
Dú: ČJ SD str. 9/2,3 + čít. str. 29/1,2