MA - opakovali jsme sčítání do 20 bez přechodu desítky (např.: 13+5, 12+6...)
Procvičovali jsme s názorem na počítadle a na číselné ose. Vytvářeli jsme systém 11+0, 11+2, 11+3....)
V početníku jsme vypočítali další část příkladů.
Napsali jsme matematickou rozcvičku. dětem jsem diktovala příklady a děti napsali výsledek. Mohli využít počítadlo, číselnou osu.
12+8, 13+4, 15+3, 11+8, 12+4, 16+3, 10+4, 12+3, 17+2, 14+4 Známky za tyto příklady jsou zapsané v žákovské knížce.
ČJ Sl. str. 125 - četli jsme o skřítcích, vyprávěli vlastní zážitky
Četli jsme slabiky, ze slabik vytvářeli slova, ze slov jsme vytvořili větu.
Dú: ČJ Sl. str. 125 - trénovat čtení, prosím o podpis. Zdokonalujeme - trénovat čtení (1 stránku).
ČJ psaní - opakovali jsme malá psací písmena a, e, i, o, u, m, l, s, p, t, j
HV - vyprávěli jsme o podzimu, artikulační cvičení - řekni 2x nebo 3x za sebou slovní spojení (např. padá listí, hrabeme listí, hodné prší...)
Zřetelně vyslovuj, pohybuj rty, hýbej pusou při mluvení. Dechové cvičení - foukáme jako vánek, vítr, vichřice....
Rytmické cvičení - vytleskáváme slova k podzimu
Vyletěl si pyšný drak - zpívání a hra s pohybem.
Děkuji za podporu dětí v průběhu týdne. Prosím, chtějte po dětech informaci o průběhu dne, vyučování. Pokud dítě neví, vezme si do ruky sešit, pracovní list, sešit na informace, žákovskou knížku. Prosím, podívejte se s dětmi, co dělali a jak jim to šlo. Děkuji.