ČJ PS str. 25/3 kontrola dú, četli jsem věty a potvrdili jsme si správné tvary vyjmenovaných slov ve větě
ČJ PS str. 26/4 - vysvětlili jsme si známá pořekadla a rčení, přečetli jsme si pořekadlo a rčení správně.
MA - opakovali jsme násobilku, str. 56/2 kontrola dú, str. 56/3 - dopočítali jsem příklady
Ti, kteří měli napsáno, trénovali násobilky 5,6,7. Násobilka 5 jdi všem rychle. Potřebujeme i násobilku 6,7 říkat rychleji, ale správně.
MA PS str. 57 - pracovali jsme samostatně, dle potřeby s dopomocí
Dú: MA PS str. 57 dokončit
AJ - podle anglické abecedy jsme si dávali hádanky slov (bi: ei dži: ), děti uhodly bag. Pro vlastní kontrolu měli papír s anglickou abecedou.
AJ uč. str. 11/1 - opakovali jsme počasí a podle obrázků porozuměli slovíčku "shadows"
AJ PS str. 10 - rozhodli jsme se pro počasí It's sunny. It's cloudy. a označili jsme si stíny.
AJ PS str. 10/4 - nakreslili jsme sebe a svůj stín
AJ - číst abecedu a procvičovat čtení a výslovnost jednotlivých písmen
ČaJS uč. str. 13, 14 v některých učebnicích je učivo posunuté str. 12,13
Učili jsme se učivo "Naše vlast. Poloha České republiky". Přečetli jsme věty, vysvětlili jsme si význam slov, snažili jsme se říct informace vlastními slovy (jednoduše). Doplňovali jsme slova do vět. Tvořili jsme otázky. Říkali jsme odpověď.
Co můžeme považovat za svůj domov? Co znamená slovo "vlast"? Řekni celý i zkrácený název naší vlasti. Kde leží Česká republika?
Vysvětli, proč jsme vnitrozemský stát. kolik států s ČR sousedí? Vyjmenuj je. Co odděluje jednotlivé státy?
Dú: ČaJS uč. str. 13 (12) - číst a procvičovat vyprávění o České republice dle textu nebo vlastními slovy nebo podle otázek.
ČJ psali z učebnice diktát slovních spojení, zítra zapíšeme známky.
ČJ PS str. 26/4 - opakovali jsme význam lidových pořekadel a rčení, četli jsme správnou větu, dle potřeby jsme pomohli spolužákovi/spolužačce
ČJ PS str. 26/5 - vymýšleli jsme krátkou větu, psali jsme krátkou větu
Dú: ČJ uč. str. 34 číst a ústně procvičovat cvičení