6.9.2024
MA - opakovali jsme sčítání po 2, násobky 2, vyhledávali jsme násobky 2 na číselné ose
PS (6. díl) po str. 10 jsme opakovali násobení a dělení. V případě nevypracovaného cvičení o víkendu je možné doplnit.
ČJ opakovali jsme dělení slov na slabiky, rozdělení hlásek na samohlásky a souhlásky
PS str. 2/2 - oddělovali jsme jednotlivé slabiky. Zamysleli jsme se a hledali jsme, co má většina slabik (samohlásku).
ČJ čít. str. 5/Září - četli jsme příběh, střídali jsme se ve čtení po větách.
AJ seznámili jsme se s učebnicí, opakovali jsme What's your name? I'm ______.
Uč. str. 2/1 - poslech, učili jsme se říct podle vzoru o sobě Hello, I'm Toby. I'm 9.
Představovali jsme kamaráda: "This is Max. He's my friend. This is Ella. She's my friend.
V pracovním sešitě mají děti kód ke stažení audionahrávky k písničkám, říkankám a obrázkovému slovníčku.
Postupujte, prosím, podle jednotlivých kroků.
9.9.2024
ČJ - krátce jsme vyprávěli dle potřeby dětí,
Opakovali jsme druhy vět - úprava věty (velké počáteční písmeno, znaménko na konci).
Druhy vět - ústně i písemně, znaménka na konci, tázací, oznamovací, rozkazovací, přací.
Do malého sešitu si děti měly zapsat jednoduchou větu. V případě opravy jsem slovo nebo větu opravila tužkou a děti si předepsané obtáhly, případně napsaly stejnou větu z důvodu procvičení.
ČJ PS str. 2/3 - přečetli si zadání, zkusili udělat. Dle potřeby jsme si vysvětlili, co znamenají mezery mezi slovy.
ČJ PS str. 2/4 - zkusili jsme si napsat věty samostatně a správně, později z důvodu nápovědy a kontroly byly věty napsané i na tabuli.
Dú: ČJ PS str. 3/7 a), b).
MA opakovali jsme od strany 11 po stranu, opakovali jsme násobení 3
Dú: MA příklady ve kterých přidáváme 3, libovolné číslo + 3 (18+3, 27+3....)
AJ uč. str. 2/1 - poslech, Who's this? This is .... - procvičování
How are you? How old are you? , str. 2/2 - poslech písničky a nácvik písně s nahrávkou