Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
2
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
3
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
4
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
5
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
6
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
7
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
8
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Oznámení o přerušení provozu mš
9
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
10
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
11
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
12
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
13
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
14
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
15
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
16
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
17
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
18
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
19
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
20
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
21
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
22
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
23
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
24
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
25
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
26
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
27
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
28
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
Uzavření provozu mš v době velikonočních prázdnin
29
Výtvarná soutěž Vlaky v hlavní roli
30 31

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 5. ročník > Aj - přihlášení k Project Online Practice

Aj - přihlášení k Project Online Practice



Vážení rodiče,

v rámci větší možnosti procvičení probíraného učiva a zlepšení jazykových dovedností budeme využívat aplikaci Project online Practice, která je součástí učebnice Project Explore Starter - zatím na dobrovolné bázi. Pro přilášení do aplikace slouží kartička vlepená v Pracovním sešitě. Pokud ji někteří v sešitě nemají, v pondělí mi to nahlásí. Pro registraci do aplikace je ale nutné, aby děti měly svůj email, který slouží jako přihlašovací jméno do aplikace. Pokud nezvládnete se do aplikace registrovat  samostatně doma, pomůžu dětem v hodině informatiky. 

Stručný návod, jak začít používat aplikaci:

1. https://projectexplore.oxfordonlinepractice.com/app/

2. Vyberte jako první REGISTER (ne Log in), první je nutné se registrovat - v této části je vyžadován email (budu sloužit jako přihlašovací jméno do aplikace) + vytvořit heslo pouze k přihlášení do této aplikace (to si napsat na desky do pracovního sešitu nebo do deníčku - např. zspnovice5), abychom s aplikací v mohli pracovat i ve škole.

3. Po úspěšné registraci budou vyzváni zadat kod z pracovního sešitu (odlepit černou pásku - pod ní kod je) - napsat ho do části označené jako S =student.

4. Jakmile se pomocí Emailu a hesla přihlásí, zadají KOD k PŘIŘAZENÍ TŘÍDY:  197 827 0614 (jejich práci tímto uvidím ve vytvořené třídě i já)

Ve středu v hodině informatiky dětem s přihlášením pomůžu, pokud nesouhlasíte, aby děti používali svůj vlastní email, je možné k přihlášení použít i email rodiče - ten slouží jako přihlašovací jméno do aplikace, heslo si děti volí svoje, je nutné si jej ale správně zapsat (ŽK, deníček, desky PS). Mám zkušenosti, že jej děti snadno zapomenou. V případě dalších dotazů mě můžete kontaktovat na školní mail: jakesova@skolapnovice.cz