Vážení rodiče,
podle pokynu MŠMT mohou školy od 8. 6. realizovat občasné vzdělávací aktivity pro žáky druhého stupně. Účast žáků je dobrovolná.
Rádi bychom nabídli žákům 6. – 8. ročníku od 8. 6. do 19. 6. 2020 zatím konzultační hodiny k vysvětlení učiva zadávaného při distančním vyučování a také umožnili pobyt žákům, jejichž technické podmínky doma neumožňovaly plnění zadaných úkolů a jejich zpětné elektronické odesílání. Žáci mohou v průběhu těchto hodin odevzdat vypracované úkoly jednotlivým vyučujícím a nechat se přezkoušet v případě zájmu o řešení nerozhodné známky.
Hodnocení žáků za 2. pololetí školního roku proběhne v souladu s pokynem MŠMT (zveřejněno na stránkách školy). Předběžný návrh hodnocení vašeho dítěte vám bude zaslán emailem.
Třídnické hodiny pro žáky 9. ročníku plánujeme v týdnu od 15. 6. 2020. Bližší informace ještě upřesníme.
Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při prvním vstupu do školy.
Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy:
1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.
2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.
4. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.
5. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.
6. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.
7. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.
8. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.
9.. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.
Organizace konzultací :
Předpokládáme, že konzultace pro jednotlivé ročníky budou probíhat dva dny v týdnu. Přesný rozpis dnů a jednotlivých hodin vám bude zaslán po zjištění zájmu.
Žáci budou organizováni do skupin tak, abychom nepřesáhli počet 15 a vzájemně se nekřížily třídy.
V případě zájmu o docházku vašeho dítěte od 8. 6. 2020 kontaktujte elektronicky třídní učitele. (paní uč. Macharáčkovou po dobu nemoci zastupuje paní uč. Hojgrová)
Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme na emailové adrese zsams@skolapnovice.cz nebo na tel.:774 288 067.
Děkujeme za spolupráci.
vedení školy