Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7
Ředitelské volno pro žáky 7. 11. 2024
Provoz mš přerušen 7. 11. 2024
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
Volby do školské rady
19
Volby do školské rady
20
Volby do školské rady
21
Volby do školské rady
22
Pozvánka na vánoční výtvarnou dílnu
23 24
25 26 27
Pozvánka na přednášku
28 29 30 1

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace o možnosti nástupu žáků 2. stupně

Informace o možnosti nástupu žáků 2. stupně



Datum konání:
8.6.2020

 

Vážení rodiče,

podle pokynu MŠMT mohou školy od 8. 6.  realizovat občasné vzdělávací aktivity pro žáky druhého stupně. Účast žáků je dobrovolná.

Rádi bychom nabídli žákům 6. – 8. ročníku  od 8. 6. do 19. 6. 2020  zatím konzultační hodiny k vysvětlení učiva zadávaného při distančním vyučování a také umožnili pobyt žákům, jejichž technické podmínky doma neumožňovaly plnění zadaných úkolů a jejich zpětné elektronické odesílání.  Žáci mohou v průběhu těchto hodin odevzdat vypracované úkoly jednotlivým vyučujícím a nechat se přezkoušet v případě zájmu o řešení nerozhodné známky.

Hodnocení žáků za 2. pololetí školního roku proběhne v souladu s pokynem MŠMT (zveřejněno na stránkách školy).  Předběžný návrh hodnocení vašeho dítěte vám bude zaslán emailem.

Třídnické hodiny pro žáky 9. ročníku plánujeme v týdnu od 15. 6. 2020. Bližší informace ještě upřesníme.

Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při prvním vstupu do školy.

čestné prohlášení.pdf

Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.

4. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

5. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.

6. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

7. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.

8. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

9.. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.

 

Organizace konzultací :

Předpokládáme, že konzultace pro jednotlivé ročníky budou probíhat dva dny v týdnu. Přesný rozpis dnů a jednotlivých hodin vám bude zaslán po zjištění zájmu.

Žáci budou organizováni do skupin tak, abychom nepřesáhli počet 15 a vzájemně se nekřížily třídy.

V případě zájmu o docházku vašeho dítěte od 8. 6. 2020 kontaktujte elektronicky třídní učitele. (paní uč. Macharáčkovou po dobu nemoci zastupuje paní uč. Hojgrová)

 

Žáci 2. stupně nebudou mít z organizačních důvodů zajištěny obědy.

Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme na emailové adrese zsams@skolapnovice.cz nebo na tel.:774 288 067.

Děkujeme za spolupráci.

vedení školy