Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27
Pozvánka na přednášku
28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
24
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
25
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
26
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
27
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
28
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
29
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
30
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
31
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
1
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
2
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
3
Uzavření mš v době vánočních prázdnin
4 5

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Aktuality ZŠ > Informace o provozu školy od 11. 5. 2020

Informace o provozu školy od 11. 5. 2020



Datum konání:
11.5.2020

 

Provoz školy od 11. 5. 2020  -  informace pro žáky 9. ročníku a jejich zákonné zástupce

 

V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od pondělí 11. 5. 2020 povolena osobní přítomnost žáků 9. ročníků na konzultacích pro účely jejich přípravy na přijímací zkoušky na střední školy. Podmínkou osobní přítomnosti žáků ve škole je odevzdání písemného „čestného prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění“ a seznámení s vymezením rizikových skupin stanovených Ministerstvem zdravotnictví. příloha_čestné_prohlášení.pdf

Dokument podepsaný zákonným zástupcem odevzdají žáci při první návštěvě školy. Bez tohoto dokumentu nebude žákovi umožněna osobní účast ve škole.

 

Provoz školy bude probíhat za zpřísněných hygienických podmínek v souladu s postupy stanovenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v dokumentu  Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020:

1. Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu, je třeba dodržovat odstupy 2 metry, platí zákaz shlukování.

2. Vstup do budovy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.

3. V každé lavici může sedět pouze 1 žák, rozmístění lavic ve třídě musí umožňovat dodržení odstupu 1,5 – 2 m mezi žáky.

4. Složení skupin je neměnné po celou dobu. Přihlásit žáka k docházce na konzultace je nutné od 11. května, pozdější přihlášení již nebude možné.

5. Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáčky na jejich uložení.

6. O nošení roušek ve třídě rozhoduje vyučující v závislosti na formě výuky.

7. Všichni žáci a zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.

8. Po příchodu do třídy a po každém vyučovacím bloku si žáci vydezinfikují ruce.

9. Žáci se budou ve škole pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách.

10. Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla, jejich opakované nedodržování i přes upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy.

11. O dalších hygienických pravidlech budou žáci informováni učitelem.


 

Časový rozsah a organizace konzultačních hodin:

Konzultace budou probíhat od 11. 5. 2020 pravidelně každé pondělí a středu, vždy ve dvouhodinových blocích z českého jazyka a matematiky od 8.00 do 12.00 hodin.

Škola povede evidenci o docházce žáků do školy. Zákonní zástupci jsou povinni řádně omlouvat žákovu nepřítomnost na konzultacích.

 

Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o účast žáka na konzultacích nejpozději do 7. 5. 2020 elektronicky na adrese zsams@skolapnovice.cz.

 

Případné dotazy vám zodpovíme na výše uvedené emailové adrese a na tel.:774 288 067.