Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
6
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
7
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
8
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
9
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
10
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
11
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
12
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
13
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
14
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
15
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
16
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
17
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
18
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
19
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
20
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
21
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
22
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
23
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
24
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
25
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
26
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
27
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
28
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
29
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
30
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
31
Přerušení provozu mš v době letních prázdnin 2024
1
Stanovení úplaty za předškolní vzdělávání v mateřské škole pro školní rok 2024/2025

Vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Zprávy tříd > 1. ročník > 19.10.2022

19.10.2022



ČJ str. 26 - opakovali jsme básničku k "l", pojmenovali jsme obrázky, říkali jsme další slova s "l". 

MA str. 19/1 - určovali jsme pozici čísla a znaménka v příkladu (na začátku, uprostřed, na konci). Podle počtu obrázků jsme se snažili napsat příklad. 

MA str. 19/2 - spočítali jsme obrázky, znázornili puntíky, připomněli znaménko nerovnosti a napsali.

MA str. 19/3 - přečetli jsme slovní úlohu, podle znázornění napsali příklad a zkoušeli jsme říct odpověď. 

 

V lese bydlí 1 ježek a 1 veverka. Kolik máme celkem v lese zvířátek? 

Ježka nám znázornili 1 modrým puntíkem, protože je 1. Veverku nám znázornili 1 červeným puntíkem, protože je 1.

Příklad jsme napsali podle obrázků nebo podle puntíků. Děti většinou chtěly obrázky. 

Máme 1 ježka, proto na začátek musíme napsat 1. Přidáváme veverku, proto potřebujeme napsat znaménko +. 

Kolik přidáváme veverek? Přidáváme 1 veverku, proto musíme napsat  za plus 1.

Chceme příklad vypočítat potřebujeme znaménko =. 

Zvířátka se na konec spolu bavila, byla spolu pohromadě na oslavě. Kolik bylo na konci celkem zvířátek? 

Do posledního řádku jsme znázornili výsledek (1 modrý a 1 červený puntík bez mezery)  a snažili jsme se říct odpověď. 

 

ČJ psaní - opakovali jsme básničky a psali jsme horní oblouk. Trénovali na tabuli a na papíře. 

Dú: PL - naučit se básničku a napsat.

 

VV - malovali jsme draka na podzim.